Handelsbetingelser

PRISPOLITIK
Alle ordrer behandles i danske kroner.
Alle priser er inklusiv dansk moms på 25% på ordrer.
Priserne inkluderer ikke leveringsomkostninger. Ordrer kan blive pålagt lokale skatter og/eller importafgifter for egen regning.


BETALING
Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.
Beløbet for din ordre vil ikke blive opkrævet, før din ordre er afsendt.

 

ORDREBEKRÆFTELSE
Du modtager en ordrebekræftelse på e-mail kort efter afgivelse af din bestilling.
I sjældne tilfælde kan en vare være udsolgt. Så vil du blive informeret via e-mail.

 

FORSENDELSE OG HÅNDTERING
Din ordre vil blive afsendt inden for 1-3 hverdage fra det tidspunkt, du afgiver din ordre.

 

FORSENDELSE I DANMARK
Danske ordrer leveres inden for 1-3 dage fra den dag, du modtog din forsendelsesbekræftelse.

 

INTERNATIONAL FORSENDELSE
Internationale ordrer leveres inden for ca. 1-10 dage fra den dag, du modtog din forsendelsesbekræftelse.

Ordrer afsendes ikke i weekender og på helligdage.

Forsinkelser kan forekomme i travle perioder og i forbindelse med helligdage.

Reelight kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser forårsaget af transportøren eller lokal told.

 

RETUR & UDVEKSLING
Reelight tager gerne imod returnering og tilbyder dig 14 dages returret fra datoen på din kvittering.

Send os en e-mail på info@reelight.com og bemærk, at du gerne vil returnere dine varer inden for 14 dages returperiode.

Varer skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelse med tags og boks ubeskadiget. Du har lov til at teste varen, men faktisk ikke bruge den.

Returnering af varer sker for egen regning.

Når vi har modtaget varerne og accepteret returneringen, overfører vi beløbet til din konto.

Vi refunderer dit beløb til det kreditkort, som varerne er købt på. Dette er for at forhindre ulovlig brug af stjålne kreditkort.

 

KLAGER
Forbrugerklager kan rettes til EU Online Dispute Resolution (ODR). Følg dette link for at få flere instruktioner: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

ARTIKEL TILGÆNGELIGHED
Selvom vi tilstræber, at hjemmesiden er nøjagtig i alle henseender, kan vi ikke garantere, at alle tilgængelige produkter på Reelight.com er på lager, når din ordre behandles.

I tilfælde af manglende opbevaring eller vildledende information, der påvirker din ordre, kontakter vi dig snarest via e-mail og giver dig mulighed for at revidere eller annullere din ordre.

 

Forudbestillinger
Når du afgiver en forudbestilling på vores webshop, opkræver vi beløbet for din ordre, når vi fortsætter din ordre. Ordrer vil ikke blive afsendt før fuld betaling er modtaget.

Vi tilstræber at holde den forventede levering angivet i varebeskrivelsen, men der kan forekomme forsinkelser i produktionen.

 

GARANTI
Alle produkter er omfattet af Dansk Varesalg, hvilket giver dig 24 måneder til at klage over en vare.

Dette omfatter ikke defekter forårsaget af forkert brug, mangelfuld vedligeholdelse eller generel slitage.

I tilfælde af en reklamation eller manglende levering, kontakt venligst info@reelight.com  inklusive dit ordrenummer, billeder af reklamationen og en beskrivelse.

 

FORTROLIGHEDSPOLITIK
Vores privatlivspolitik kan findes her.

 

Dansk - Handelsbetingelser & fortrolighedspolitik

 

BETALING
Reelight Aps modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle ordrer behandles i danske kroner og vises inkl. danske moms på 25%

Reelight Aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Vi gemmer ikke dine betalingsinformationer.


LEVERING
Reelight Aps leverer på alle hverdage, og har som målsætning at levere inden for 2 dage efter en ordre er indgået inden kl. 12.00.

Vi benytter PostNord hvor der ikke er angivet andet.

REKLAMATION
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Reelight Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

VED RETURNERING
Rettes henvendelse til og reklamationer først til os via hjemmesiden eller på telefon:

Reelight Aps
Hasselager Centervej 11. 1.
8260 Viby J.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


AFVISNING
Hvis der er aftalt refusion, så bedes jeg sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


FORTRYDELSESRET
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos os.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Returomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal blot giver pr. mail på info@reelight.com I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi fremsender en fortrydelsesformular på mail, som du blot skal vedlægge varen, når du sender den til os.

 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at bestemme varens kunst, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Emballagen skal leveres tilbage så den ikke er ødelagt, bukket eller skadet på anden vis.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

KLAGEMULIGHEDER (OVERSIGT OG LINKS)
Vi ønsker tilfredse kunder og vil meget gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med noget (service eller vores produkter). Hvis du stadig vil klage over et produkt, købt hos os, kan der sendes en klage til:


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@reelight.com

 

FORTROLIGHEDPOLITIK
Vores fortrolighedspolitik kan findes hende (dansk version nederest på siden). 

 

 

×