Devise

Langue

BETALING

Reelight Aps modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle ordrer behandles i danske kroner og vises inkl. dansk moms på 25%

Reelight Aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Vi gemmer ikke dine betalingsinformationer.


LEVERING
Reelight Aps leverer på alle hverdage, og har som målsætning at levere inden for 2 dage efter en ordre er indgået inden kl. 12.00.

Vi benytter PostNord hvor der ikke er angivet andet.

REKLAMATION
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Reelight Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

VED RETURNERING
Rettes henvendelse til og reklamationer først til os via hjemmesiden eller på telefon:

Reelight Aps
Hasselager Centervej 11. 1.
8260  Viby J.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


FORTRYDELSESRET
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos os.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal blot gives pr. mail på info@reelight.com  I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi fremsender en fortrydelsesformular på mail, som du blot skal vedlægge varen når du sender den til os.

 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Emballagen skal leveres tilbage så den ikke er ødelagt, bukket eller skadet på anden vis.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

KLAGEMULIGHEDER (OVERSIGT OG LINKS)
Vi ønsker tilfredse kunder og vil meget gerne høre fra dig hvis du er utilfreds med noget (service eller vores produkter). Hvis du stadigt vil klage over et produkt, købt hos os, kan der sendes en klage til:


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@reelight.com

 

FORTROLIGHEDSPOLITIK
Vores fortrolighedspolitik kan findes her.